به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 4، "رضا معلم"  ضمن تسلیت ایام ارتحال امام خمینی ارواحنا فداه با اشاره به اقدامات حوزه معاونت خدمات شهری در پهنه منطقه 4 حرم مطهر گفت: این منطقه به سهم خود همگام با سایر مناطق و سازمان ها نسبت به اعزام نیروهای کارگری جهت نظافت و رفت و روب معابر و نیروهای خدماتی جهت رفاه و آسایش زائران اقدام می کند. 

وی با بیان اینکه تجهیزات جهت اسکان موقت کارگران اعزامی نیز تهیه و آماده شده است، افزود: در این راستا ضمن اعزام بیش از 40 نیروی خدماتی؛  نسبت به پاکسازی، نظافت، علف کشی  و ... به صورت روزانه در ضلع شمالی حرم مطهر  اقدام می شود.

معلم افزود: در این راستا در چند روز اخیر 8000 مترمربع از پهنه ی در اختیار منطقه پاکسازی شد. علاوه بر آن  تسطیح زمین های بایر، علف تراشی، شستشوی جداول و گاردریل ها و شستشوی جداول پهنه منطقه ۴ به متراژ 18000 متر مربع توسط یک دستگاه گریدر اجرا شد.

معاون شهردار منطقه 4 در پایان گفت: امیدواریم با اقدامات انجام گرفته از سوی معاونت های خدمات شهری و فرهنگی اجتماعی این منطقه بتوانیم مثل هرسال قدمی در بزرگداشت این مراسم گرانقدر برداشته و در خدمت شهروندان گرامی باشیم.