به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، صباغ در این نشست به شهروندان محله نوید داد که اتصال بزرگراه شهید شوشتری در ضلع شمالی محله به بزرگراه یاسینی در شمال تهران در اولویت کار شهرداری قرار گرفته و با اجرای این پروژه، دسترسی شما به بزرگراه تسهیل خواهد شد. در حال حاضر در حال پیگری تملک املاک معارض پروژه هستیم و با راه اندازی پروژه، دسترسی محله مناسب می شود.  

او افزود: دسترسی دیگری از محله افسریه به بزرگراه شهید محلاتی در دستور کار منطقه ۱۴ قرار دارد که از طریق پل به بزرگراه بسیج وصل و دسترسی جنوب شرقی تکمیل می شود. 

شهردار منطقه هدف از حضور در محلات، مساجد و شنیدن مشکلات از زبان مردم محله را از اولویت های کاری خود برشمرد و خاطر نشان کرد: تصمیم را همراه با مردم می گیریم.

او یادآور شد: بازدید از محلات را از محله های کم برخوردار مثل شوش، مظاهری و رضویه آغاز کردیم تا به محله والفجر رسیدیم.

صباغ در ادامه به تشریح اقدامات اجرایی محله والفجر پرداخت و گفت: رسیدگی به بوستان ها و مقبره شهدای گمنام والفجر  در حال انجام است. زمین اسکیتی برای کودکان آماده شده و جدولکاری و تبدیل نهر به کانیو در برخی معابر درحال اجراست.

شایان ذکر است، در ادامه برنامه میز خدمت در مسجد برپا شد و شهردار، معاونین و مدیران بی واسطه به درخواست های مردم پاسخ گفتند.