به گزارش اکونا پرس،

به نقل ازروابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، سیدمهدی صباغ در دیدار با خانواده شهید گفت: بازدید میدانی در هر محله را با دیدار خانواده معزز شهدا آغاز می کنیم تا ضمن کسب فیض از این بزرگواران ، انرژی دوچندانی برای انجام کار در محله و رفع مشکلات آن بگیریم.

شهردار منطقه با اشاره به اینکه دیدار با خانواده شهدا، ادای دین به مقام والای شهید و تقویت روحیه خدمتگزاری برای مسئولین است ، افزود: اقتدار امروز جمهوری اسلامی ایران به برکت خون شهدا و صبر و استقامت خانواده آن دلاوران حاصل شده است.

بنابراین گزارش، در این دیدار مادر شهید  به ذکر خاطراتی از فرزند شهیدش پرداخت و خاطر نشان کرد پیکر شهید ۳۵ سال پیش به عنوان شهید گمنام در شهریار دفن شده و دوسال پیش بعد از بررسی و آزمایش dna مشخص و به ایشان اعلام شد ولی بنا به نظر خانواده آرامگاه ایشان همچنان در شهریار می‌باشد در پایان حاضران با ذکر فاتحه، یاد شهید رضا ولی پور را گرامی داشتند.

شایان ذکر است ، شهید رضا ولی پور  در سال ۶۲  در جنگ دفاع مقدس عملیات والفجر مقدماتی باعنوان سرباز رزمنده در منطقه زبیدات  به درجه رفیع شهادت نائل شد و پیکر وی در گلزار شهدای شهریار آرام گرفت.