به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۴، در این نشست پس از ارائه گزارش از روند پیشرفت پروژهای حوزه های مختلف، اجرای این پروژه ها از زوایایی مختلف مورد بررسی قرار گرفت و برای بهبود کیفی و مرتفع شدن چالش های موجود ، راهکار مناسب ارائه شد.

محمد امین سالاری پور شهردار منطقه با تاکید بر تسریع در اجرای پروژه های شاخص و محله ای با توجه به نیازسنجی و زمانبندی تعیین شده ، گفت:  تهیه و تدوین گزارش های راهبردی ، مشاهده و نظارت مدیران شهری و کارشناسان مربوطه بر اجرایی شدن پروژه ها همچنین توجه به اولویت بندی پروژها طبق نیازسنجی و مطالبات شهروندان، از جمله موارد مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه اتمام به موقع پروژه های توسعه محلی حائز اهمیت است، افزود:

استمرار بازدید پروژه ها و رصد مشکلات محلات و تسریع در روند اجرای آنها با توجه به نیاز هر محله و شهروندان در اولویت است.

شهردار منطقه۱۴ با بیان اینکه رویکرد مدیریت شهری در اجرای این پروژه‌ها، توسعه محلات ،بهبود کیفیت زندگی شهری  و رفع نیازهای واقعی و ضروری شهروندان است، بر برنامه ریزی  و اهتمام مسئولان شهری و مدیران اجرایی به رعایت  استاندارها تاکید کرد.

سالاری پور خاطرنشان کرد: فعالیت های شهرداری منطقه۱۴ برای محقق شدن پروژه های مدنظر و در راستای توسعه محلات و رضایتمندی شهروندان دارالمومنین تهران با دقت و جدیت بیشتری خواهد بود.