به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، محمد حسن رجبی با اعلام این خبر گفت: اعتیاد امروزه یکی از مهمترین معضلات اجتماعی است که همه ابعاد زندگی افراد اعم از زندگی فردی و اجتماعی را تحت تاثیر قرار داده است. 

او با اشاره به اینکه  هنر همواره بهترین زبان پیشگیری از آسیب های مختلف اجتماعی از جمله اعتیاد بوده است  افزود: پایگاه های خدمات اجتماعی و مراکز پرتو در سطح منطقه مسابقه نقاشی را برای گروه سنی کودک و نوجوان با عنوان «خانواده سالم، کودکان، مبارزه با اعتیاد»در هفته مبارزه با مواد مخدر  برگزار می کند.

رجبی به تشریح سایر برنامه ها ادارات سلامت، ورزش و خدمات اجتماعی پرداخت و ادامه داد: برگزاری کلاس های آموزشی با محوریت آسیب های مصرف مواد مخدر، برپایی نمایشگاه عکس و پوستر ، اجرای مسابقات نقاشی، راهپیمایی کانون های مادر و کودک و برگزاری مشاوره فردی به خانواده های آسیب پذیر از مصرف مواد مخدر از جمله این برنامه هاست.

رجبی افزود: برگزاری جشنواره تفریحی ورزشی  در بوستان بنفشه شامل رشته های تنیس روی میز ،فوتبال دستی ،دارت و ماپله با مشارکت اداره ورزش و خانه سلامت و سرای محله مشیریه نیز در حال برگزاری است.

برپایه این گزارش؛  شهردار منطقه و معاونین فرهنگی و اجتماعی و خدمات شهری و محیط زیست روز گذشته به سرکلانتری ششم رفت و ضمن دیدار با فرمانده ششم نیروی انتظامی تهران و پلیس آگاهی، به آنان خداقوت گفت.