به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱؛ به مناسبت هفته قوه قضائیه، میز خدمت و ملاقات چهره به چهره مردمی با مسئولین شهری و مدیران و معاونین دادسرای ناحیه ده و دادستانی تهران در مسجدالنبی(ص) برپا شد.

شهردار منطقه ۲۱ در ابتدای صحبت های خود گفت: خواسته ها و مطالبات به حق شهروندان این منطقه در قالب جلسات ملاقات مردمی، بازدیدهای میدانی و جلسات هم اندیشی به دست ما می‌رسد. مهم‌ترین آنها، مبحث خطوط مترو و ایجاد ایستگاه های جدید در سطح منطقه است.

وی ادامه داد: در این خصوص؛ در سایه برقراری تعامل مشترک مدیریت شهری منطقه ۲۱ با راه آهن جمهوری اسلامی ایران، مقرر شده تا در مسیر خط راه آهن تهران_تبریز در محدوده شهری منطقه ۲۱، سه ایستگاه ویژه اتوبوس ریلی تعبیه شود و مراحل اجرایی آن به زودی آغاز می‌گردد.

کاشانی پور تاکید کرد: دو خط آهن از چهار خط مختص راه آهن تهران_تبریز به اتوبوس ریلی اختصاص یافته، شهروندان منطقه ۲۱ می‌توانند پس از افتتاح این وسیله حمل ونقل با سهولت و در فاصله ۱۵ دقیقه به راه آهن تهران برسند و از آنجا وارد ایستگاه متروی شهری شوند.

شهردار منطقه ۲۱ افزود: گام بعدی در زمینه ایجاد حمل ونقل آسان و ارزان، ادامه دادن خط BRT از میدان آزادی به سمت بزرگراه شهید لشگری است. در قالب اجرای این طرح، شهروندان ساکن در نواحی، محله ها و شهرک های مسکونی منطقه ۲۱ به راحتی و با سرعتی مطلوب می‌توانند به مقاصد خود برسند.

بر اساس این گزارش؛ بررسی جزئیات مرتبط با حوزه های نگهداشت شهر و رسیدگی به سد معبر و ساماندهی دستفروشان و بساط گستران، از جمله موارد دیگری بود که در این ملاقات مردمی مطرح شد.