به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱؛ حسین کاشانی پور شهردار این منطقه در جریان این بازدید گفت: مجموعه مدیریت شهری این منطقه با نگاهی جدید به بنگاه‌های تولیدی و کارآفرینان؛ در راستای تحقق شعار سال ۱۴۰۱، مبنی بر "تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین" گام بر می دارد.

وی ادامه داد: مجموعه شهر فرش به عنوان یک فروشگاه در مقیاس ملی مطرح است. شهروندان تهرانی با حضور در شعبه اصلی آن به منطقه ۲۱ وارد می‌شوند، پس می‌توانیم از وجود این مرکز خرید بزرگ به منزله یکی از اصلی‌ترین نقاط گردشگری یاد کنیم.

در ادامه این بازدید حمید آزمون مدیرعامل شهر فرش ضمن ابراز خرسندی از حضور شهردار و مدیران ارشد شهری منطقه ۲۱ در مجموعه شهر فرش افزود: دیدگاه متفاوت مدیریت شهری این منطقه در قبال کارگاه های تولیدی و اشتغال آفرین، مایه مسرت و دلگرمی کارآفرینان و فعالین اقتصادی است.

آزمون تاکید کرد: اینکه شهرداری تهران خود را در کنار کارآفرینان می داند و از آنان در حوزه های مرتبط با مسائل شهری حمایت می‌کند، بزرگ ترین نوع حمایت است و فعالین حوزه اقتصاد به این دلگرمی های معنوی نیاز دارند.

بر اساس این گزارش؛ طی این بازدید و نشست شهردار منطقه ۲۱ به صورت رسمی از مدیرعامل شهر فرش جهت حضور در نمایشگاه شهرهای خواهرخوانده و توانمندی مدیریت شهری تهران دعوت به عمل آورد.