به گزارش اکونا پرس،

 به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۱، ده پروژه از اقدامات کلان منطقه۱۱ در نمایشگاه شهرهای خواهرخوانده و دستاورد های مدیریت شهری به منظور اطلاع رسانی و بهره مندی خانواده شهرداری تهران و شهروندان به نمایش گذاشته شد .

 محدثه ذوالفقاری رییس اداره روابط عمومی شهرداری منطقه۱۱ در این خصوص گفت: با تلاش شبانه روزی خانواده شبکه ارتباطات شهرداری تهران، نمایشگاه شهرهای خواهرخوانده و دستاورد های مدیریت شهری از ۱۲تیرماه آغاز به کار کرد و تا ۱۷ تیر نیز میزبان حضور مردم هستیم .

 او افزود: در غرفه منطقه۱۱ تهران با صرف کمترین هزینه و بهره مندی از ابزار نوین اطلاع رسانی تلاش کردیم تا ده پروژه از صدها پروژه اجرایی منطقه را به عنوان کلان اقدام دارالولایه شهر تهران به نمایش بگذاریم .

 رییس اداره روابط عمومی منطقه۱۱ تشریح کرد : خوشبختانه در سومین روز از آغاز نمایشگاه شاهد استقبال بدنه متخصص و مدیریتی شهرداری تهران و شهروندان و نخبگان حوزه مدیریت شهری بودیم که در این بین فرصت های مناسبی برای جلب مشارکت و توجه به درآمدزایی منطقه در مسیر خدمت به شهر کسب شد .

 ذوالفقاری عنوان کرد: طبق افکار سنجی که تا کنون از حضور مدیران شهری و مردم طی سه روز گذشته توسط کارشناسان روابط عمومی منطقه۱۱ تهران انجام شده است؛ امیدواری به عملکرد مدیریت شهری بین شهروندان افزایش یافته و این نشان از انگیزه و تلاش خانواده بزرگ شهرداری تهران است .

 او خاطر نشان کرد : در آیین افتتاحیه این نمایشگاه شهردار تهران از غرفه منطقه۱۱ دیدن کرد و باعث خرسندی است که طی این دیدار  اقدامات و  تلاش های مدیریت شهری منطقه۱۱ مورد توجه و تشویق شهردار تهران قرار گرفت.

 محدثه ذوالفقاری رییس اداره روابط عمومی شهرداری منطقه۱۱ در این خصوص گفت: در بازدید شهردار تهران سه نوع متفاوت از نقشه منطقه۱۱ شامل نقشه مینیاتوری، نقشه‌دوزبانه شهری و نقشه ۱۰۰ نقطه گردشگری به روز شده به عموم مراجعین معرفی شد که مورد توجه قرار گرفت و به عنوان نمونه از آن یاد شد .

 او افزود : شهردار تهران از ده پروژه کلان منطقه۱۱ و جزییات روند این اقدامات شامل: مرمت چهارسوق چوبی، لایروبی دریاچه رازی، ساخت کلینیک درمانی، بازپیرایی میدان وحدت اسلامی،  تقویت مرکز محله حر، راه اندازی مرکز توسعه کسب و کار ، ساخت پارک اموزش ترافیک، تملک ملک مافی و افزودن آن به سرانه فضای سبز، بتن ریزی الیافی در ایستگاه های بی آر تی و نوسازی مخازن گالوانیزه  بازدید کرد .

 ذوالفقاری ضمن اشاره به جزییات این اقدامات گفت: ملاک معرفی اقدامات توجه به مطالبات مردم و جلب رضایتمندی شهروندان نسبت به پروژه ها بوده است که تا کنون مورد استقبال شهروندان نیز قرار گرفته .