به گزارش اکونا پرس،

 به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک ، حامد عبداللهی معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری این منطقه ضمن اعلام خبر فوق افزود :  در آستانه فرارسیدن عید قربان و دهه ولایت همزمان با روز عرفه  برنامه های فرهنگی همراه با اجرای گروه سرود سلام فرمانده، مسابقه فرهنگی، پذیرایی، میز خدمت و ... در میدانگاه امامزاده صالح (ع)  و در روز عید قربان نیز برپایی نمایشگاه عکس و آثار خوشنویسی در سرای محله دربند، برپایی ایستگاه پاسخگویی به سوالات شرعی در محل قربانگاه ناحیه یک و برپایی جشن با مشارکت مرکز  پسماند منطقه در بوستان نیاوران برگزار می شود.

او افزود: ویژه برنامه های دهه ولایت شامل خودرو نویسی با مضمون عید لبخند و برادری با مشارکت نواحی ۸ و ۱۰ ، پخش فیلم در بوستان مهرگان، برپایی جشن در بوستان صدف، قیطریه، نگین، میدان نیاوران، مسجد ولیعصر (عج )، مسجد مفتخر، میدانگاه امامزاده صالح (ع) و مسجد شاه آبادی اجرا می شود.

عبدالهی تصریح کرد: نور افشانی شب عید غدیر خم نیز در میدان قدس، تجریش، تقاطع اندرزگو و قیطریه ، محلاتی و ازگل، برپایی کاروان خودرویی در شب عید غدیر همراه با اجرای سرود و مولودی خوانی در سطح منطقه، برپایی شب شعر با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی در سرای محله جماران و ...از دیگر برنامه هایی است که از تاریخ ۱۸  الی ۲۷ تیرماه  برگزار می شود .