به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 4 تهران ، "اسمعیل قضات لو" با اشاره به اجرای دور سوم رقابت های نشاط سالمندی در بوستان پلیس گفت: به منظور بالابردن سلامت روانی شهروندان به ویژه سالمندان و افزایش نشاط اجتماعی در شهر، اداره سلامت منطقه اقدام به برپایی رقابت های نشاط سالمندی در روزهای 20 و 21 تیرماه کرده است.

او در ادامه گفت: متقاضیان با مراجعه به خانه های سلامت سرای محله ها ثبت نام و در هر محله چهار تیم متشکل از 5 نفر تشکیل شد. 

معاون شهردار منطقه در تشریح بازیهای این دوره اظهار داشت : پنج بازی برای رقابت های این دوره در نظر گرفته شده که شامل بازیهای کوزه به سر ، آب رسان ، خانه رویایی و دایره و سنگ می باشند. 

قضات لو در بیان فرایند اجرای رقابتها گفت: تیم ها در بوستان پلیس با هم به رقابت کرده و در نهایت تیم های منتخب هر منطقه بر اساس امتیاز دریافتی به مرحله نیمه نهایی جهت رقابت با سایر مناطق راه پیدا خواهند کرد . 

او در پایان تاکید کرد : این رقابت ها با هدف پیشگیری از آلزایمر ، تقویت و مهارت دست و چشم ، نوستالژی جذاب و نشاط آور و بازسازی تمرکز در سالمندان طراحی و برنامه ریزی شده است .   / انتهای خبر