به گزارش اکونا پرس،

به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه، سرپرست معاونت امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره‌برداری متروی تهران ضمن تبریک فرارسیدن اعیاد مبارک قربان و غدیر در خصوص اجرای این برنامه در متروی تهران گفت: به مناسبت فرارسیدن دهه ولایت و هم‌زمان با اجرای دوازدهمین دوره سراسری تئاتر "صاحبدلان"، ایستگاه‌های منتخب متروی تهران محل برگزاری اجرای میدانی این برنامه شدند.

سید محمد نقیب هدف از اجرای این برنامه را حفظ و گسترش نمایش‌های آیینی و سنتی عنوان کرد و افزود: نمایش‌های آیینی و سنتی ریشه‌ای تاریخی و گذشته‌ای طولانی در فرهنگ و هنر سرزمین ما دارد و اجرای این برنامه‌ها در گذرگاه‌های فرهنگی مترو موجب آشنایی بیشتر شهروندان با عرصه هنرهای نمایشی می‌شود.

وی تصریح کرد: ایام مبارک دهه ولایت فرصت مناسبی است تا ضمن ترویج فرهنگ والای غدیر، مفاهیم متعالی اسلامی و دینی به زبان هنر و نمایش به شهروندان در شهر زیرزمینی تهران انتقال داده شود.

وی خاطرنشان کرد: مسافران شهر زیرزمینی  از ۲۱ تا ۲۶  تیرماه از ساعت ۱۸ می‌توانند شاهد اجرای بخش‌های متنوعی در قالب‌های نمایشی مانند؛ پرده‌خوانی، نقالی، تعزیه، علی نامه خوانی و منقبت خوانی در ایستگاه‌های تئاتر شهر و فضای باز ایوان انتظار ایستگاه میدان حضرت ولی‌عصر (عج) باشند.