به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 4 تهران، " عبدالمطلب توجهی" با اشاره به  ارایه گزارش مناسب سازی معابر و اماکن و بوستان های سطح منطقه گفت:  این کمیته با هدف بررسی و ارزیابی کمی و کیفی و بازدید از اقدامات صورت اجرایی پروژه های مناسب سازی منطقه تشکیل  و مقررشد اقداماتی نظیر تعمیر و تجهیز فضاهای فرهنگی و هنری منطقه جهت استفاده معلولین و کم توانان، بهسازی معابر جهت تردد معلولین و سالمندان و ... با سرعت بیشتری در دستور کار قرار گیرد.

دبیر کمیته مناسب سازی منطقه 4 در ادامه از مناسب سازی بوستان ها و محورهای سطح منطقه خبر داد و گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون بوستان های آسایش و هلال احمر و میدان 69 به مساحت 1500 مترمربع مناسب سازی شده و محورهای جشنواره و بلوار شاهد در دست اجراست.

توجهی افزود: در هر سه مورد این عملیات،  این منطقه با جدیت و سرعت و کیفیت پروژه های تکلیفی را تا مهر ماه سال جاری انجام داده و اقدامات مناسب سازی اماکن غیرتکلیفی نیز انجام و گزارش خواهد شد.

 گفتنی است این کمیته با حضور مشاور شهردار ، معاونین فنی و عمرانی، خدمات شهری و محیط زیست ، حمل و نقل و ترافیک ، مدیران اداره دفتر فنی معاونت فنی و عمرانی و معاونت شهرسازی منطقه، نمایندگان کمیته مناسب سازی اداره کل هماهنگی فنی و عمرانی سازمان ها و مناطق معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران و اداره معماری و ساختمان معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران در سالن کنفرانس دفتر شهردار منطقه4 تشکیل  شد و در پایان از اقدامات اجرایی در منطقه بازدید شد