به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی معاونت هماهنگی و امور مناطق به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، معاون هماهنگی و امور مناطق ضمن تبریک اعیاد قربان و غدیر به رویکرد شهردار تهران اشاره کرد و افزود: در ارزیابی های انجام شده، منطقه 15 چه به لحاظ عملکردی منطقه و چه عملکرد شخص شهردار منطقه ؛ جزء مناطق برتر است.  

او ضمن تسلیت به خانواده داغدار حادثه میدان بسیج ادامه داد: از دست دادن و مرگ فرزند بسیار سخت است و ما با خانواده ایشان ابزار همدردی می نماییم. دکتر زاکانی نیز در موضوع پیش آمده، قدردان حساسیت و نگاه مردمی قوه قضائیه بوده و دستور بررسی و پیگیری ویژه قانونی موضوع را به اداره کل حقوقی داده اند. 

مهندس نظری با تاکید بر وسعت بالای منطقه و فضای سبز آن یادآور شد: بودجه نگهداشت شهر در سرفصل ها به اندازه فضاهای موجود شهری نبوده و همین امر نگهداشت شهر را با مشکل مواجه می کند. 

او در ادامه با اشاره به بداخلاقی های صورت گرفته در اطلاع رسانی های فضای مجازی خاطر نشان کرد: پایان صبر ظفر است و در شرایط سخت هرجایی که صبوری کنیم، به ظفر خواهیم رسید. 

بنابراین گزارش، محمدی مدیرکل هماهنگی نظارت و پیگیری امور مناطق نیز در این نشست گفت: کارکردن در منطقه ای با مساحت 30 کیلومترمربع و دارا بودن 300 هکتار فضای سبز در میدان بسیج ( بوستان آزادگان و خلیج فارس) و ۱۶۸ کیلومترمربع حریم، سخت بوده و حساسیت بالایی می طلبد و ما قدردان اقدامات انجام شده هستیم. توقع ما بر این است تا موضوعات با حساسیت ویژه از سوی شهرداران نواحی و معاونت ها دنبال شود.

این گزارش حاکیست، سیدمهدی صباغ شهردار منطقه در این جلسه ضمن تشکر از حضور معاون  هماهنگی و امور مناطق در منطقه اظهار کرد: تلاش کردیم و تلاش خواهیم کرد که وظایف مان را به خوبی انجام دهیم و از حمایت های مدیران ارشد قدردانی می کنیم.

او ادامه داد: فرصت نادری پیش آمده تا با انگیزه و تلاش بیشتری به شهروندان خدمت کنیم و تهدیدها را به فرصت ها تبدیل کنیم.