به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 4 ؛ "اسمعیل قضاتلو " با تبریک فرا رسیدن عید سعید غدیر خم گفت: این برنامه ها با شعار "به عشق علی لبخند بسازیم"  در روزهای 26 و 27 تیر ماه با برپایی دو محفل معنوی شاد برگزار می شود.  

او با بیان برپایی جشن عید غدیر در جوار مقبره الشهدای گمنام دانشگاه امام حسین (ع) اظهار داشت: در شب عید سعید غدیر مراسم جشنی با مشارکت هیات رزمندگان اسلام در جوار مقبره الشهدای گمنام دانشگاه امام حسین از ساعت 18 برگزار می شودکه شامل مداحی ، سخنرانی ، استقرار غرفه سرگرمی کودک ، نورافشانی ، پذیرایی با شیرینی و شربت و شام خواهد بود. 

معاون شهردار منطقه 4  در ادامه از استقرار موکب پذیرایی و فرهنگی در مسیر میهمانی 10 کیلومتری خیابان ولیعصر خبر داد و گفت: موکب شهرداری منطقه 4 در مسیر میهمانی 10 کیلومتری که با همدلی و مشارکت مردم از میدان ولیعصر تا چهارراه پارک وی برگزار می شود ضمن پذیرایی از شهروندان با شربت و شیرینی و ..... در بخش فرهنگی به منظور فراهم کردن فضایی شاد و سرگرم کننده اقدام به برپایی غرفه کودک و توزیع اقلام فرهنگی مانند بادکنک ، پرچم و ...می کند.

او همچنین از برپایی سکوی هنری با ارائه برنامه های متنوع اجرای گروه سرود اسرا ، موسیقی سنتی و برگزاری مسابقات حضوری در مسیر میهمانی 10 کیلومتری خبرداد.