به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، محمد هادی علی احمدی ، شهردار منطقه۱۳ با اشاره به اجرای برنامه های فصل نشاط و رویش  در قالب شعار محوری  "لبخند بسازیم'' در  شهر تهران  گفت : در راستای دستورالعمل ویژه اوقات فراغت شهروندان، فعالیت های منطقه در سه بخش رویداد فرهنگی شهرزاد، تهران گردی و اردوی یک روزه نوجوانان  پیگیری شد. 

او اضافه کرد : چندین عنوان برنامه در قالب رویداد فرهنگی شهرزاد  با عناوین آئینی، کدبانو، هنری، ادبی، بازی و تفریح با شرکت بیش‌از هزار و ١٢٠ نفر در مرحله مسابقات محله ای و منطقه ای ویژه گروه های سنی مختلف در سرای محلات و مساجد اجرایی شد.

به گفته او،  برگزاری حدود ۴٨ مسابقه قرآنی و هنری  به همراه تور تهران گردی و حدود ١۶ عنوان جشن و برنامه های شاد و مفرح، جشنواره بازی های پدر و فرزندی و ایستگاه نشاط و تعالی  نیز از دیگر فعالیت های رویداد فرهنگی شهرزاد در مرحله مسابقات محله ای و منطقه ای است.

شهردار منطقه ۱۳ با بیان اینکه، شهرزاد، مجموعه رویداد های فرهنگی اجتماعی است که با مشارکت و مداخله مردم به اجرا در آمد افزود : با برنامه ریزی و هماهنگی ادارات درون و برون سازمانی و بهره گیری از ظرفیت های موجود، نسبت به اجرای دقیق و به موقع برنامه ها اقدام شد.

شهردار منطقه ۱۳، هویت سازی، ایجاد حس تعلق و نشاط اجتماعی با تمرکز بر فضاها و فعالیت های عمومی شهر را از اهداف برنامه های فصل نشاط و رویش عنوان کرد و  ادامه داد: اجرای این گونه برنامه ها برای کودکان و نوجوانان ما آموزنده و نشاط آور است، مضاف بر آن که کار گروهی و با هم بودن را نیز تمرین می کنند.