به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲؛ وحیدرضا محمدی اظهار داشت: دو روستای وردیج و واریش در فاصله ۱۴ کیلومتری محله ورداورد قرار دارند که سطح ارتفاع این دو روستا نزدیک به دو هزار و ۲۷۷ متر است که حادثه مشابه منطقه امامزاده داود رخ نداده است.

وی افزود: خوشبختانه توقیان سیلاب در رودخانه وردآورد به وجود نیامده است؛ البته پیش از این لایروبی رودخانه وردآورد صورت گرفته بود.

 محمدی ادامه داد: در حال حاضر آب در رودخانه وردآورد بدون هیچ مشکلی در جریان است و همکارانم در شهرداری ناحیه سه این منطقه از بامداد پنجشنبه حضور میدانی داشته اند.

ایرج عظیمی شهردار این ناحیه غربی تهران نیز در این باره گفت: به جز دو روستای وردیج و واریش آبادی ازگیل نیز در حریم این ناحیه قرار دارد که خوشبختانه تاکنون حادثه جانی در این محدوده رخ نداده است.

وی افزود: چند نفر از شهروندان که برای تفریح به این منطقه آمده بودند در آبادی ازگیل گرفتار سیلاب شدند که با همکاری بین بخشی بین شهرداری، آتش نشانی، پروژه های ساختمانی سپاه انقلاب اسلامی  و ... از سیلاب نجات پیدا کردند.

عظیمی ادامه داد: ریزش کوه موجب مسدود شدن مسیر کوهستانی روستاها شده بود که در ابتدای وقوع سیلاب مسیر بازگشایی شده است.

شهردار غرب ترین ناحیه پایتخت خاطرنشان شد: تمامی ساکنان آبادی ازگیل به خارج از آبادی منتقل شده اند و در ابتدای جاده اجازه تردد شهروندان به ارتفاعات داده نخواهد شد.