به گزارش اکونا پرس،

 به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱، سید محمد موسوی شهرار این منطقه ضمن اشاره به اقدامات و جدیت در اجرای ارای مربوط به برخورد قانونی با اصناف متخلف گفت: احترام به حقوق شهروندی و احقاق حق مردم از جمله وظایف مهم و ذاتی شهرداری تهران است که بر همین اساس برخورد با اصناف متخلف از محله انبار نفت اغاز شد و اکنون در محله قلمستان و محور خیابان حضرت ولیعصر عج ادامه دارد .

 او افزود : طی ۶ماه گذشته تا کنون بیش از ۱۶  مورد برخورد جدی با متخلفین شامل اخطار و پلمب در محدوده بازار فروش مواد غذایی انبار نفت و ۵ برخورد نیز در محله قلمستان داشتیم که ادامه دار خواهد بود .

 موسوی خاطر نشان کرد : طی دو هفته گذشته نیز در محله قلمستان با واحد های صنفی که با سد کردن معبر توسط لوازم دوچرخه و موتورسیکلت مانع عبور و مرور شهروندان و وسایل نقلیه اورژانسی بودند برخورد قانونی شده است و این روند ادامه خواهد داشت .

 او در انتها گفت: طی جلساتی که با سازمان ها و نهادهای ذیربط در حوزه کنترل و کاهش تخلفات سد معبر و ساماندهی مشاغل داشتیم در حال همکاری هستیم تا با مشارکت و هم افزایی در طول زمان مشخصی بتوانیم رضایت کامل شهروندان را برای رفع این معضل و اجرای کامل قانون کسب کنیم .