به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 4 تهران؛ " محمدرضا پوریافر" با اشاره به اقدامات این منطقه در روزهای عزاداری سالار شهیدان گفت: به منظور زنده نگاه داشتن نهضت عاشورا ، مراسم مختلف سوگواری و عزاداری با مشارکت هیئت ها و مساجد در سطح نواحی 9 گانه برپا شد.

او در ادامه گفت: برنامه های اجرایی در سه محور با برگزاری مسابقات، نمایشگاه، مجالس عزاداری و روضه های خانگی و .. با همکاری هیئات و مساجد در دهه اول محرم برپا شد و نوجوانان و جوانان زیادی از این برنامه ها استقبال کردند.

شهردار منطقه 4 از اقامه پرفیض نماز ظهر عاشورا در بوستان های منتخب منطقه خبر داد و گفت: شهروندان این منطقه همزمان با روز عاشورا به یاد نماز ظهر سالار شهیدان با امام خود بیعت کردند.

پوریافر در خصوص برگزاری مراسم عزاداری و برپایی سفره اطعام در ساختمان اصلی این منطقه گفت: همزمان با روز هشتم محرم الحرام مراسم سوگواری ،سخنرانی ، مرثیه سرایی و سفره اطعام با حضور کارکنان این منطقه برپا شد.

او در پایان به پاکسازی و نظافت معابر و محله ها پس از مراسم تاسوعا و عاشورای حسینی اشاره کرد و گفت: با تلاش نیروهای زحمتکش پس از پایان یافتن مراسم عزاداری وسوگواری ایام تاسوعا وعاشورا جمع آوری و پاکسازی معابر وخیابان ها از آثار زباله ها و ضروف یکبار مصرف رها شده در سطح منطقه اجراشد.