به گزارش اکونا پرس،

حسین کاشانی پور شهردار منطقه ۲۱ تهران همزمان با هفدهم مرداد روز خبرنگار با ارسال پیامی به خبرنگاران از زحمات و تلاش های فعالان رسانه ای در حوزه مدیریت شهری تهران قدردانی و سالروز شهادت خبرنگار ارزشمند شهید صارمی را گرامی داشت. متن پیام بدین شرح است:

گسترش و تبادل روزافزون افکار و آراء از ویژگی‌های شایسته هر ملت آزاداندیش و با فرهنگ و هویت است که به ‌واقع بالندگی و حمایت معنوی آحاد مردم در بستر دانستن و روشنفکری شکل می گیرد و در جهان معاصر دستیابی به جریان آزاد انتشار اطلاعات بسیار پراهمیت بوده و تحقق این امر حاصل تلاش اصحاب توانمند رسانه و خبر است که می‌بایست متولیان امر به آن اهتمام جدی داشته باشند.

هفدهم مردادماه؛ "سالروز شهادت خبرنگار ارزشمند شهید محمود صارمی"، در راستای ارج نهادن به تلاش عزیزان عرصه رسانه و خبر به عنوان روز خبرنگار نامگذاری شده است که به این بهانه از همت و مساعی ارزشمند فعالان حوزه اطلاع‌رسانی تقدیر و تشکر می شود.

اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ارجمند و تجلیل از تمامی پیشکسوتان و اساتید این عرصه از تلاش بی وقفه و مستمر شما در انعکاس سریع و دقیق فعالیت‌ها و خدمات مدیریت شهری "دیار پیشرفت و نوآوری" تشکر و از خداوند عزوجل توفیق روزافزونتان در عرصه اطلاع‌رسانی به منظور آگاهی‌بخشی هر چه بیشتر به شهروندان پایتخت ایران اسلامی را خواستارم.