به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۴، در این جلسه که با حضور شهردار و مدیران شهری منطقه برگزارشد،  درخصوص موضوعات شهری و پرونده های قابل طرح منطقه تبادل نظر انجام گرفت.

محمد امین سالاری پور شهردار منطقه با اشاره بر تشکیل کمیته رسیدگی و نظارت بر موضوعات شهری و وضعیت کاربری ها و سرانه های شهری در منطقه، بر رصد موضوعات و تسریع بر حل و فصل پرونده های موجود در حوزه های شهری ، با رویکرد تضییع حقوق شهرداری تاکید کرد.

سالاری پور در این کارگروه ،راهکارهای لازم را برای حل و فصل موضوعات با محوریت منطقه با هدف کوتاه شدن زمان رسیدگی به پرونده های شهری ارائه کرد.

شهردار منطقه ضمن تاکید بر اولویت حفظ حقوق شهر و شهروندان، بر تعامل و تعیین تکلیف کاربری های دارای تخلف و صرفا ارجاع پرونده های با شرایط خاص  به مراجع شهری ، بازرسی و قضایی برای بازشدن گره های پرونده های شهری بلاتکلیف  اشاره داشت.

گفتنی است؛ در این جلسه ضمن ارائه گزارش موضوعات و پرونده های شهری حل نشده و دارای تخلف برای شهرداری، پیشنهادات لازم برای تعیین تکلیف موضوعات با رعایت حق و حقوق شهرداری ، با هدف ایجاد شرایط مطلوب تر در منطقه و ارائه خدمات بهتر به شهروندان 

مطرح شد.