به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴، محمد امین سالاری پور شهردار منطقه ایجاد پهلوگاه اضطراری جدید در منطقه را ، برای توقف خودروها در زمان های اضطراری از جمله رفع نقص فنی خودرو، تصادفات و یا امدادرسانی خودروهای امدادی بیان کرد.

وی با اشاره به احداث ۳ پهلوگاه اضطراری در بزرگراه های محلاتی و امام علی(ع)  افزود: این پهلوگاه های اضطراری به منظور افزایش سطح ایمنی خودروهای عبوری و توقف خودروهایی که دچار نقص فنی شده و یا نیاز به امداد رسانی دارند، احداث شده است.

سالاری پور همچنین در خصوص احداث پهلوگاه اضطراری جدید در بزرگراه امام علی(ع) جنوب به شمال بعد از بزرگراه شهید محلاتی گفت: عملیات عمرانی احداث پهلوگاه در قالب اجرای اقدامات عمرانی شامل تخریب جداول، خاکبرداری، جدول بندی، زیرسازی، اجرای فضای سبز، اجرای رویه آسفالت و در نهایت نصب علائم و تجهیزات ترافیکی انجام شد.

شهردار منطقه ۱۴، با بیان اینکه با توجه به حجم تردد در بزرگراه های محوری منطقه ، توقف خودروهایی که دچار نقص فنی شده و یا نیاز به امداد رسانی دارند همچنین برای کاهش آمار تصادفات جرحی و فوتی ، نسبت به ایجاد این پهلوگاه های اضطراری  براساس بازدیدهای میدانی کمیته ایمنی معابر و درخواست پلیس راهور منطقه ،در نقاط مورد نیاز اقدام می شود.

 سالاری پور در پایان از نظارت و برنامه ریزی برای اجرای طرح ها و فعالیت های حوزه حمل و نقل و ترافیک  در محورهای عبوری منطقه ۱۴ با رویکرد ارتقای ایمنی شبکه بزرگراهی و رضایت شهروندان خبر داد.