به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 12، صبح روز یک‌شنبه، 24 مردادماه، امیر یزدی، شهردار منطقه به همراه معاونان و مدیران ارشد شهری در جلسه ارتباط مستقیم شهروندان با شهردار و مدیران ارشد شهری از طریق سامانه نظارت همگانی سازمان بازرسی (1888) حاضر شد و به تماس‌های تلفنی شهروندان پاسخ داد.

دراین‌باره امیررضا جلالی، رئیس اداره بازرسی شهرداری منطقه 12، ضمن قدردانی از مجموعه همکاری‌ها و پیگیری‌ها میان مجموعه سازمان بازرسی و کارکنان مرکز اطلاع‌رسانی 1888 شهرداری منطقه در پاسخ‌گویی و پیگیری درخواست‌های مردمی، بر اهمیت وجود سامانه 1888 در اعتمادسازی تأکید کرد و گفت: باید توجه داشت وجود این سامانه در مبارزه با فساد اداری و شفاف‌سازی عملکرد مدیران شهری تأثیر به‌سزایی دارد؛ ضمن آنکه سبب افزایش مطالبه‌گری در شهروندان خواهد بود که به عنوان ولی‌نعمت‌های ما بر چگونگی فعالیت‌ها و خدمت‌رسانی‌ها در سیستم مدیریت شهری نظارت دارند.

وی همچنین با تأکید بر اینکه شهر بدون کار مشارکتی با مردم عملاً اداره نمی‌شود، بیان کرد: این به آن معناست که اگر هم در کاری موفقیتی حاصل می‌شود، به‌طور قطع با مشارکت مردم بوده و باید مسؤولان شهر و ساکنان و شهروندان آن به دنبال ایجاد این مشارکت باشند.

شهردار قلب طهران به همراه همکاران خود در این جلسه، به 124 تماس تلفنی از سوی شهروندان منطقه 12 پاسخ داد که عمده‌ترین درخواست‌های شهروندان با موضوعات خدمات شهری، شهرسازی، حمل‌ونقل و ترافیک و... بود و در مورد این درخواست‌ها، دستورات لازم برای رفع مشکلات به حوزه‌های مربوطه صادر شد.