به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 19، در نشست کمیته اجرایی طرح حمایت از توسعه و تجهیز مدارس این منطقه،علیرضا جعفری سرپرست شهرداری منطقه ضمن ارائه توضیحات اجرایی طرح، مستندات قانونی و اسناد بالادستی شورای اسلامی شهر تهران به همراه دستور العمل ابلاغی اداره کل آموزش های شهروندی در خصوص اجرای این طرح  وظایف دبیرخانه اجرایی و همچنین تعهدات طرفین نسبت به یکدیگر را مطرح کرد. 

جعفری بر اجرای طرح مناسب سازی مدارس با اخذ تائیدیه های ایمنی از معاونت های شهرسازی و معماری ، فنی و عمرانی و همچنین سازمان نوسازی مدارس شهر تهران تأکید کرد.

در ادامه حبیب اله قربانی رئیس آموزش و پرورش منطقه19 خواستار توجه بیشتر و ارائه خدمت حمایتی در مدارس محلات کم برخوردار شد.

براساس این گزارش طی این نشست درخصوص بند های درصد های ابلاغی دستور العمل این  طرح گفتگو  و موضوع ابلاغ درصد های پیشنهادی در خصوص مناسب سازی مدارس دخترانه، فعالیت های عمرانی، تجهیزی و برنامه ای توسط اعضای کمیته بررسی شد.

اولویت ارائه خدمات این طرح در مدارس استثنایی و کم برخوردار منطقه،پیگیری اولویت فعایت های عمرانی با توجه به تخصیص مرحله ای اعتبار ابلاغی، پیگیری فعالیت های شهرداری در مدارس صرفا از طریق اداره آموزش های شهروندی شهرداری و درخواست های آموزش و پرورش، همکاری در فعالیت های برنامه ای شهرداری در مدارس و ابلاغ طرح شهردار مدرسه به مدارس منطقه از مصوبات کمیته اجرایی این طرح بود که با حضور رئیس، معاون پژوهش و پشتیبانی و مسئول حراست آموزش و پرورش منطقه،سرپرست شهرداری منطقه، ،معاونین شهرسازی و اجتماعی و فرهنگی،مسئول حراست،مسئول دفتر شهردار، مدیر روابط عمومی و مدیر آموزش های شهروندی منطقه برگزار شد .