به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۳، محمد هادی علی‌احمدی، شهردار منطقه با تبریک زاد روز حکیم ابوعلی سینا و روز پزشک و قدردانی از زحمات کادر درمان گفت: نامگذاری اول شهریور ماه، زادروز حکیم پرفروغ و برجسته ایرانی شیخ الرئیس ابوعلی سینا به عنوان روز پزشک فرصت بسیار مناسبی را برای معرفی هر چه بیشتر ابعاد شخصیتی این فیلسوف و طبیب سرشناس و نیز تبیین اهمیت، نقش و جایگاه پرمنزلت علم و حرفه پزشکی به عنوان یکی از مهم‌ترین و شریف ترین علوم و مشاغل و تجلیل از خدمات ارزنده و پرفضلیت پزشکان فراهم کرده‌است.

او ادامه داد: اداره سلامت منطقه به پاس خدمات ارزنده سپید جامگان در سلامت جسم و روح شهروندان و با هدف ارج نهادن به ماه ها زحمات و تلاش شبانه روزی و ایثارگرانه این قشر در عرصه مقابله با ویروس منحوس کرونا و گرامیداشت یاد و خاطره پزشکان و کادر درمان شهید، اقدام به برگزاری جشنواره خاطرات ماندگار  کرده است .

شهردار منطقه۱۳، ایثار و فداکاری کادر درمان را موضوع  جشنواره خاطرات ماندگار اعلام کرد و افزود: این جشنواره در محور های شعر، دلنوشته و عکس برگزار می شود .

 علاقه مندان به شرکت در این جشنواره تا تاریخ هشتم شهریور ماه فرصت دارند، آثار خود را از طریق شماره ۰۹۲۲۲۵۳۰۳۱۰ به اداره سلامت منطقه ارسال کنند و به سه نفر برتر هر محور، جوایزی به رسم یادبود اهدا می شود.