به گزارش اکونا پرس،

به نقل از رو ابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱؛ چهارمین مرحله از نشست های بازخوانی و بررسی آیین نامه نامگذاری معابر و اماکن عمومی شهر تهران با حضور سرپرست معاونت روابط عمومی، مسئول کمیسیون نامگذاری مرکز ارتباطات و امور بین المللی شهرداری تهران و مدیران و مسئولین کمیته نامگذاری ادارات روابط عمومی مناطق ۱۶، ۱۷، ۱۸، ۱۹، ۲۰، ۲۱ و ۲۲ شهرداری تهران به میزبانی منطقه ۱۸ برگزار شد.

محمد صائبی سرپرست معاونت روابط عمومی مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران در این جلسه با اشاره به ویژگی های نامگذاری و اهمیت آن ضمن تاکید بر اهمیت قانون و تسریع در اجرای مصوبات اظهار داشت: توجه به هویت، ترویج شعائر اسلامی، انقلابی و ایرانی، توجه به موضوعات مرتبط به نامگذاری معابر به نام شهدا، نظارت بر نصب دقیق تابلوها با هدف سهولت دسترسی های شهروندان و پرهیز از اقدامات و درخواست های سلیقه ای در کنار رعایت ویژگی های بین المللی پایتخت از مسائل مهم این بخش است.

در ادامه هدایتی «مسئول کمیسیون نامگذاری مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران» به بیان چالش های نامگذاری و نحوه مدیریت بر جلسات تخصصی در مناطق پرداخت.

گفتنی است؛ با برگزاری این جلسات دستورالعمل های ابلاغی و پیشنهادات مناطق ۲۲ گانه شهرداری تهران در راستای بهبود فرایند و بازبینی آیین نامه های نامگذاری معابر و اماکن عمومی در شهر تهران مورد بررسی قرار گرفت.