به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقعه 4" محمدرضا پوریافر" با اشاره به اینکه  این طرح با همکاری سازمان های خدمات رسان شهرداری تهران در منطقه 4 اجرا می شود افزود: با حضور نیروهای گسترده شهرداری تهران در منطقه 4 تحول بزرگی در سه حوزه عمرانی، خدمات شهری و ترافیک اتفاق خواهد افتاد.

شهردار منطقه 4 در ادامه به نحوه اجرای این طرح اشاره کرد و گفت: فعالیت های گسترده اجرایی طرح خدمت از روز شنبه 5 شهریور در سطح منطقه 4  به صورت روزانه و مشخص در معابر شناسایی شده آغاز و تا دهم ادامه خواهد داشت و اقداماتی نظیر لکه گیری ، تراش و روکش آسفالت، لایروبی انهار، نظافت ،  مرمت علائم ترافیکی و ... صورت خواهد گرفت.

پوریافر در پایان خاطرنشان کرد وگفت: امیداست با هم افزایی و تعامل با سازمان های مرتبط خدمات رسان شهرداری تهران اقدامی بی نظیر و گامی نو در جهت رضایت شهروندان و آبادانی شهر از سوی مدیریت شهری را شاهد باشیم .  

گفتنی است طرح خدمت روز شنبه 5 شهریورماه با حضور " بهرامی" معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران و هیئت همراه ، "گلشنی" معاون امور مناطق معاونت ترافیک شهرداری تهران،  شهردار ، معاونین و مدیران منطقه 4  شروع شد. / انتهای خبر