به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، سیدمهدی صباغ شهردار منطقه در این نشست گفت: هدف از این جلسات، اتخاذ رویکرد حمایتی از نواحی به عنوان بازوان اجرایی منطقه جهت پیشبرد امور کلان اجرایی است. 

بنابراین گزارش، در این نشست شهردار ناحیه گزارشی از نیازها، مسائل و چالش های پیشرو با رویکرد جذب حمایت و پشتیبانی از معاونت ها و ادارات مستقل منطقه ارائه داد و در ادامه مصوبات نظارت دوره ای محلات ناحیه دو به تفکیک محلات قرائت و مورد بررسی قرار گرفت. سپس لیست پروژه های کوچک مقیاس توسط معاون برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی مطرح و حوزه های اجرایی به اقدامات انجام شده در این ارتباط پرداختند.

 براساس این گزارش، تعداد کل مصوبات ناحیه دو با دارا بودن سه محله اتابک، هاشم آباد و ابوذر 415 مصوبه بود که با پیگیری و اقداماتی که از سوی معاونتهای تخصصی، ناحیه و ادارات روابط عمومی و املاک انجام شده، بیشتر مصوبات اجرایی شده و مابقی نیز به جهت زمان بر بودن اجرا؛ در دست اقدام است. 

برپایه این گزارش، در ادامه این نشست رئیس بازرسی و سامانه 137 پلاس منطقه گزارش آماری از پاسخ به پیامهای سامانه 137 توسط نواحی هفتگانه منطقه ارائه داد و مطالبی را در خصوص انواع پیامها، کیفیت پاسخگویی، سرعت آن و ... عنوان کرد.