به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه14، امیرحسین قاضی زاده هاشمی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور  در دیدار چهره به چهره با مردم ضمن پاسخ به درخواست‌های شهروندان منطقه، به  دستاوردهای نظام و عملکرد دولت در حوزه های مختلف نیز اشاره کرد.

وی با بیان اینکه از برکات کم نظیر این دولت، ارتباط مستقیم مردم با مسئولان است، افزود: در این راستا تقریبا در همه اجتماعات مذهبی، فرهنگی و اجتماعی، از جمله مساجد به عنوان پایگاه مردمی با برپایی میز‌های خدمت ، این ارتباط دولت با مردم استمرار دارد.

قاضی زاده هاشمی با بیان اینکه ارتباط بی واسطه با مردم از نقاط قوت دولت سیزدهم است، تاکید کرد: مصداق این موضوع همین سفرهای مکرر، مستمر، دقیق و هدفمند رئیس جمهور و هیئت دولت است که این موضوع در لایه‌های پایین‌تر مدیریتی نیز دنبال می‌شود.

محمد امین سالاری پور شهردار منطقه نیز با بیان اینکه شهرداری برای بازشدن گره کار مردم و ارائه خدمت بهینه پای کار است ، به استمرار برپایی میز خدمت در مساجد این منطقه اشاره کرد.

سالاری پور با اشاره به اهمیت استفاده از ظرفیت های مذهبی و مردمی بویژه نخبگان محلی در اجرای بهتر برنامه ها و پیشرفت امور مربوط به شهر و شهروندان ، از تلاش مدیریت شهری منطقه برای ارتقای کیفیت زندگی در تعامل و ارتباط نزدیک با شهروندان خبر داد.