به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱؛ حسین کاشانی پور شهردار منطقه در این جلسه با اشاره به اینکه می بایست زیربنای ساختار اداری خوب باشد، گفت: منابع انسانی به منزله زیربنای یک مجموعه است که اگر خوب باشد می توان بنای خوبی را احداث کرد. ضروری است تا در حوزه منابع انسانی ظرفیت سازی شود تا بتوان "شعار شهر آباد و پیشرو، شهروند مکرم و برخوردار" را تحقق بخشید؛ یکی از شاخصه های ظهور امام زمان(عج) این است که با حضور ایشان شهرها آباد شوند و بندگان احیاء گردند، این مهم را جهت گیری کرده ایم تا با کمک دوستان بهترین سطح خدمات را ارائه دهیم.

شهردار منطقه ۲۱ در ادامه بر هزینه های اجرایی در حوزه منابع انسانی اشاره کرد و افزود: باتوجه به بعد مسافت دو ساختمان ستادی این منطقه و رفت و آمد کارکنان، هزینه های کلانی بر دوش شهرداری گذاشته شده است، سطح مناطق با هم یکسان نیست و منطقه ۲۱ پیچیدگی های خاص خود را دارد، شهرک های متعدد و ساختمان های صنعتی در جوار یکدیگر قرار گرفته است. 

کاشانی پور تاکید کرد: افتتاح پروژه فرامنطقه ای بزرگراه رزمنده جاویدالاثر متوسلیان-سه راهی باغستان به نام مجموعه مدیریت شهری منطقه ۲۱ ثبت شد که معضل ترافیک را در این قسمت روان خواهد کرد. منطقه ۲۱ دارای مشکلات حمل و نقل است؛ ایستگاه مترو و خط بی آر تی ندارد. پس برای حل این مشکلات باید اقدامات اساسی صورت گیرد.

در ادامه این جلسه مردانی مشاور معاون برنامه ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورا شهرداری تهران توضیحاتی درخصوص دورکاری عنوان کرد و گفت: دورکاری معنایی ندارد و مرخصی تشویقی است؛ بانوان دارای شرایط خاص و در کمیسیون های مختلف اسناد و مدارک خود را جهت بررسی ارائه می دهند تا بتوانند از شرایط دورکاری استفاده کنند، بانوان همکار دورکار می بایست مراقبت کنند تا کاری نماند و این مساله را خودشان برنامه ریزی کنند تا انتظارات شغلی نیز برآورده شود.

در پایان گزارش جامعی از فعالیت های حوزه های مختلف معاونت برنامه ریزی و سرمایه انسانی منطقه ۲۱ توسط جواد زارعی معاون برنامه ریزی و سرمایه انسانی این منطقه ارائه شد، وی در این جلسه به بررسی عملکرد ادارات این حوزه در شش ماهه اول سال ۱۴۰۱ پرداخت و عملکرد حوزه های این معاونت مورد قبول واقع شد؛ طی این جلسه درخصوص تسریع تامین اعتبارات منطقه ۲۱ و پیشرفت فیزیکی پروژه ها مواردی مطرح شد، در پایان نیز مصوباتی به تصویب اعضای حاضر رسید.