به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱؛ در نخستین روز (۱۲ شهریورماه ۱۴۰۱) از اجرای طرح خدمت (مضاعف) در معاونت حمل و نقل و ترافیک با هدف ایمن سازی معابر جهت تردد خودروها جانمایی و نصب ۲۰ عدد استوانه، ۲ مورد بشکه ترافیکی، هفت عدد خطرنما، چهار عدد تابلوی مطلقا ممنوع و گذرگاه عابرپیاده، سه مورد تابلوی شورون ۴۰ در ۴۰، نه مورد پایه تابلو و ترمیم دو مورد از صندلی‌های ایستگاه اتوبوس انجام گرفت.

معاونت فنی و عمرانی منطقه ۲۱ نیز در روز نخست طرح خدمت (مضاعف) از نیمه شب گذشته (۱۱ شهریورماه ۱۴۰۱) عملیات تراش آسفالت در معابر پرتردد مانند بلوارهای شاهد، تهرانسر و یاس را آغاز و صبح امروز (۱۲ شهریورماه ۱۴۰۱) نیز عملیات روکش مکانیزه آسفالت به میزان تقریبی هفتصد تن و تناژ چهارصد و چهارده تن نیز جهت لکه‌گیری و روکش دستی اجرایی گردید. در مجموع ۱۱۱۴ تن آسفالت در روز نخست اجرای طرح خدمت (مضاعف) در منطقه ۲۱ پخش شد.

معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۲۱ نیز در نخستین روز طرح خدمت (مضاعف) اقدام به بازسازی، شستشو و رنگ‌آمیزی ۴۵ مخزن، رفت ‌و‌ روب اساسی به میزان یک کیلومتر در محله تهرانسر غربی، لایروبی و پاکسازی انهار به میزان یک کیلومتر طول، بازپیرایی فضای سبز شهری در سطح محله‌ها، رنگ‌آمیزی ده عدد از کافوهای مخابرات و تیرهای برق و پایه‌های تابلوها؛ طعمه‌گذاری در ورودی کلونی‌های فعال، سه اکیپ جهت زنده‌گیری سگ‌های بلاصاحب فعالیت داشتند.

گفتنی است؛ در نیمه شب گذشته، شهردار منطقه ۲۱ با همراهی معاونین فنی و عمرانی، خدمات شهری و محیط زیست و حمل ونقل و ترافیک و مدیر اداره روابط عمومی این منطقه از انجام عملیات روکش مکانیزه و دستی آسفالت بازدید کرد‌.