به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴،  فاطمه قاسمی پور نماینده مجلس شورای اسلامی در دیدار صمیمانه با خانواده شهید «غلامحسین ایرانی» قدردانی از مجاهدت‌ها و جانفشانی شهیدان و ارج نهادن به جایگاه شهادت را وظیفه دانست.

سوده نجفی پور عضو شورای اسلامی شهر تهران نیز ضمن ادای احترام به خانواده شهید دارالمومنین تهران اظهارداشت: خون شهیدان والامقام و صبر و بردباری خانواده های معزز آنان، عزت و اقتدار را برای جمهوری اسلامی ایران به ارمغان آورده است.

محمد امین سالاری پور شهردار منطقه ۱۴ با اشاره به اینکه تاریخ پر افتخار کشورمان بیانگر وجود شیرمردان و شیرزنانی است که همواره فرهنگ ایثار و شهادت را سرلوحه کار خویش قراردادند، گفت: راه شهدا و ایثار خانواده این سرافرازان سرشار از درس زندگی و الگویی برای نوجوانان و جوانان است.

 سالاری پور در پایان حضور در محفل خانواده شهیدان و خدمتگزاری در راه شهدای عزیز را   افتخاری بزرگ  برشمرد و به اتفاق نمایندگان مجلس و شورای اسلامی به خانواده شهید ایرانی ادای احترام کرد. 

شهید«غلامحسین ایرانی» درمردادماه ۱۳۴۰، درتهران چشم به جهان گشود. پدرش ناصرقلی و مادرش مریم نام داشت. پاسدار و برادرشهید. زمانی که عازم جبهه شد، ۴ فرزند داشت. بیست و یکم مهرماه سال ۱۳۶۶ طی عملیات کربلای۵ بر اثر اصابت گلوله در شلمچه شهید شد. مزار او در قطعه ۲۹ بهشت زهرای تهران واقع است.

[12:47, 9/6/2022] خ شاملو. تاکسیرانی: باسلام 

ضمن تشکر از همکاری مجدانه، طی چند روز آینده اخبار منطقه ازسوی همکارم ارسال می شود و انشاالله نائب الزیاره شما در مسیر پیاده روی هستم.