به گزارش اکونا پرس،

به نقل از پایگاه خبری معاونت فنی و عمرانی، عباس شعبانی معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با اعلام این خبر افزود: در راستای اجرای طرح شنبه های امید و افتخار، مراسم افتتاح و بهره برداری از فاز یک بوستان ایرانیان در شنبه آینده برگزار خواهد شد. وی تصریح کرد: این پارک دارای 3 باغ راه، 6 پیاده راه، مسیر ویژه دوچرخه سواری، مسیر ویژه نابینایان، زمین تنیس، زمین بازی چند منظوره همچنین زمین بازی کودکان است. 

شعبانی با بیان اینکه طی تفاهمنامه ‎ای با سازمان بوستان‎ها و فضای سبز شهر تهران، سازمان عمرانی مناطق عملیات عمرانی و احداث این بوستان را که در منطقه 19 شهرداری تهران واقع شده است به عهده گرفت، گفت: این پروژه از تیرماه سال 1400 در اختیار سازمان عمرانی مناطق قرار گرفت و بعد از 14 ماه در شهریور 1401 عملیات اجرایی فاز یک آن به پایان رسیده و آماده بهره برداری است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با اشاره به اینکه بوستان ایرانیان مجهزترین پارک از نظر زیر ساخت برای افراد کم توان است، گفت: علاوه بر ایجاد رمپ جهت سهولت رفت و آمد این افراد، در طراحی مسیرها، نمازخانه و سرویس‎های بهداشتی مناسب سازی لازم جهت استفاده این افراد در نظر گرفته شده است.