به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، سید مهدی صباغ ضمن تشکر از تمامی همکاران در برپایی باشکوه راهپیمایی جاماندگان اربعین حسینی گفت: پهنه تحویلی منطقه 15 از میدان حرم تا ورودی حرم حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) بود که با تلاش های 80 نیروی انسانی از ادارات خدمات شهری و مدیریت پسماند و بهره گیری از 20دستگاه ماشین آلات، استقرار 40 مخزن سیار 120 لیتری بازیافت در محوطه خیابان حرم و 6 نفر کارشناس آموزش و اطلاع رسانی از ساعت 4 صبح تا 10 شب همزمان با آغاز تا پایان مراسم با جمع آوری 3 تن پسماند پاکسازی شد.

شهردار منطقه در ادامه به اقدامات و تمهیدات سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی(+ 137) منطقه اشاره کرد و گفت: بازدید میدانی همکاران این حوزه از تمامی طول مسیر راهپیمایی و شناسایی و رفع تمام نقاط حادثه خیز نظیر بهسازی گاردریل، انهار و آسفالت و ... ،  آماده سازی تمامی معابر منتهی به مسیر اصلی با استقرار نیوجرسی با همکاری نیروی انتظامی پیش از آغاز مراسم، استقرار 2 اکیپ 6 نفری همراه با دوستگاه ماشین از صبح روز اربعین تا پایان مراسم راهپیمایی و انجام نظرسنجی الکترونیکی از شهروندان با هدف کسب بازخورد از موضوعات نگهداشت شهر، ترافیکی و خدمات رسانی مدیریت شهری در راهپیمایی بزرگ جاماندگان اربعین حسینی به زائرین از جمله این اقدامات بود.

صباغ به استقرار موکب های مردمی در نواحی سه ویک در مسیر پیاده روی اشاره کرد و گفت: این موکب ها از 8 صبح  با  ارائه خدماتی از قبیل فرهنگی ، سلامت ، بانوان ، مشاوره و ... پذیرایی،  میزبان شهروندان و علاقه مندان به خاندان عصمت و طهارت بودند.