به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شرکت فروشگاه های زنجیره ای اتکا، آیین تودیع و معارفه سرپرست مدیریت مالی با حضور علی اکبر احمدی مدیرعامل این شرکت، سرهنگ تاج آبادی معاون بازرسی و سعید حاج قاسمی معاون مالی سازمان اتکا، همچنین به همراه جمعی از مدیران و معاونان این شرکت، روز یکشنبه بیست و هفتم شهریورماه برگزار شد.

مدیرعامل شرکت فروشگاه های زنجیره ای اتکا ابتدا از تلاش های مجدانه محسن خیرخواه در سمت معاون مالی تشکر و قدردانی کرد و برای ایشان در عرصه های فعالیت پیش رو از درگاه خداوند متعال توفیق روز افزون مسئلت نمود

فروشگاه های زنجیره ای ویترین فعالیت های مجموعه اتکا است

در ادامه سرهنگ تاج آبادی معاون بازرسی سازمان اتکا با اشاره به رویکرد تعاملی، همفکری و پیشگیرانه در این معاونت اظهار داشت: فروشگاه های زنجیره ای اتکا در واقع ویترین فعالیت های سازمان اتکا و سایر بخش های تابعه است.

وی افزود: لذا زحماتی که در شرکت فروشگاه های زنجیره ای اتکا کشیده می شود بیانگر تلاش تمام زیرمجموعه های سازمان است که از طریق فروشگاه ها در اختیار خانواده نیروهای مسلح و مشتریان قرار می گیرد.

ضرورت ایجاد تغییر ساختار در شرکت فروشگاه ها

سپس سعید حاج قاسمی معاون مالی سازمان اتکا به تشریح چشم اندازهای سازمان پرداخت و بر تغییر ساختار شرکت فروشگاه ها و ایجاد تعامل سازنده با تامین کنندگان کالا تاکید کرد و گفت: بخش بازرگانی باید دید مالی و بخش مالی باید دید بازرگانی داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا خنجری رئیس عقیدتی-سیاسی اتکا در استان تهران نیز نسبت به عملکرد سازمان اتکا در ایام راهپیمایی اربعین حسینی (ع) ابراز رضایتمندی نمود و اظهار داشت: امسال شاهد برپایی موکب در مرزهای مهران، شلمچه، چذابه، خسروی و کربلا بودیم و به خوبی از زائران پذیرایی شد. همچنین طبق دستور مدیرعامل محترم شرکت در این ایام، ایستگاه های صلواتی در فروشگاه های ممتاز اتکا برپا گردید.

  وجه تمایز اتکا توجه به ارزش های مذهبی و اخلاقی

وی تصریح کرد: آنچه که فروشگاه های زنجیره ای اتکا را متمایز می کند، اهمیت دادن و توجه داشتن به ارزش های دینی، مذهبی، معنوی ،اخلاقی و نیز بهره مندی از مدیران و کارکنان عاشق ائمه اطهار و ولایت است.

گفتنی است، با حکم مدیرعامل سازمان اتکا، محسن خیرخواه به عنوان سرپرست مدیریت تامین منابع مالی سازمان منصوب شد./ انتهای پیام