به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی منطقه ۶، مسعود رنجبریان با اعلام این خبر گفت: کاروان خدمت، عنوان طرح خلاقانه ای است که با هدف ایمن سازی معابر ، رفع مشکلات و خطرات احتمالی برای شهروندان و ارتقاء خدمت رسانی به مردم در این منطقه کلید خورده است. 

شهردار منطقه ۶ در تشریح جزئیات افزود: سه شنبه‌های هر هفته کاروان خدمت با بسیج تمام عوامل فوریتی و اجرایی با بررسی نقطه به نقطه معابر و رفع بدون وقفه مشکل در همان روز  در سطح منطقه۶ اجرایی می شود .

مشارکت ناظران مردمی در اداره شهری منطقه ۶

رنجبریان در ادامه با اشاره به اینکه کاروان خدمت  با دریافت پیام های مردمی در سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی ۱۳۷ پلاس ، اعلام نظر واحد HSE  ، معاونت خدمات شهری و اداره بازرسی منطقه پس از احصاء معضلات و کاستی ها ، کار خود را آغاز می کند  اظهار کرد: ما مکلف به توجه ویژه به شهروندان و خدمت رسانی به مردم هستیم و این طرح نشان دهنده جایگاه و اهمیت توجه به ناظران مردمی و گزارش های شهروندی است. 

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: سه شنبه ۱۵ شهریور ۱۴۰۱ در اولین روز اجرای طرح ، کاوران خدمت در بلوار کشاورز حد فاصل میدان حضرت ولیعصر (عج) تا خیابان قریب به راه افتاد و در قالب این طرح تمامی زوائد فیزیکی و خطرساز، ایمن سازی معابر و.. رسیدگی شده است.

همچنین این کاروان در تاریخ ۲۲و ۲۹ شهریور ماه به ترتیب  با حضور در بوستان لاله و همچنین خیابان حضرت ولیعصر (عج) حد فاصل خیابان شهید بهشتی تا خیابان بخشندگان خدمات فوریتی ۱۳۷ و رفع دغدغه های شهری را در دستور کار خود داشت.