به گزارش اکونا پرس،

به نقل ازروابط عمومی شهرداری منطقه یک حمید رضا حاجوی اعلام کرد: با آغاز سال تحصیلی جدید و شروع به کار جامعه علمی کشورمان تمام سعی و تلاش منطقه فراهم سازی محیطی با طراوت ، شاداب و با انگیزه برای کسب علم و دانش در مدارس و مراکز علمی است.

او فعالیت های عمرانی را در چهار بخش آسفالت، مناسب سازی، همسطح سازی دریچه و جدول بندی عنوان و تصریح کرد : عملیات لکه گیری و روکش دستی ۴۹ هزار متر مربع آسفالت، اجرای ۳ هزار متر مربع عملیات مناسب سازی معابر منتهی به مدارس،  همسطح سازی، مرمت و تعویض ۲۷۰ دریچه ،  اجرای  ۱۰۲ عملیات مرمت و بازسازی انهار و جداول از اقدامات اجرایی در این حوزه بوده است.

وی با اشاره به ساماندهی ترافیکی در منطقه تصریح کرد: با شناسایی مدارس به تفکیک نواحی، فعالیت های نصب ، تعمیر، رفع نقص کلیه علائم و تجهیزات ایمنی و ترافیکی ، احیاء خط کشی و پیاده روسازی در معابر اصلی و فرعی منتهی به مدارس، رفع نواقص پل های عابر پیاده مکانیزه و معمولی و... انجام شد که می توان به اجرای طرح های روان سازی، ایمن سازی و آرام سازی معابر و تقاطع ها در ۴  هزار موقعیت اشاره کرد.

شهردار منطقه یک ۳ هزار متر مربع پاکسازی و امحای نوشتار ها ، پوستر ها و برچسب های جداره های مراکز آموزشی، رسیدگی به ۹ هزار متر مربع فضای سبز داخل مراکز تحصیلی و معابر منتهی به آن، ۱۶ هزار متر  لایروبی و پاکسازی انهار ، ۱۴ هزار متر  نظافت و پاکسازی باغچه های منتهی به مدارس، ۳۹ هزار متر مربع شستشوی جداول معابر منتهی به مدارس،پاکسازی و شستشوی ۹ هزار  متر مربع جداره های مدارس ،آذین بندی و نصب ۸۰۰   متر طول پرچم ایران در مدارس منتخب را از دیگر اقدامات اجرایی در راستای طرح استقبال از مهر دانست.