به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، مهدی استرابی گفت: این طرح از 15 شهریور  به منظور جلوگیری از آبگرفتگی احتمالی معابر منتهی به مدارس و مراکز آموزشی همزمان با آغاز  فصل بارندگی شروع و تا 15 مهر ادامه دارد.

به گفته او،  در این راستا 9 هزار و 320 هزار متر طول از نهر های روباز و روبسته منتهی به مراکز آموزشی و مدارس در نواحی هفتگانه منطقه با حضور 600 نیروی خدمات شهری  در راستای پاکسازی؛ لایروبی و رسوب برداری شد.

استرابی اضافه کرد: عملیات پاکسازی، لایروبی و رسوب برداری انهار روباز و روبسته و تأسیسات زباله گیر و رسوب گیر به صورت مستمر و با رعایت مسائل زیست محیطی انجام می شود.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه به سایر اقدامات خدمات شهری در قالب طرح استقبال از مهر اشاره کرد و گفت: پاکسازی 25 متر طول جداول و المان شهری، شست و شوی 400 مخزن، 15 هزار متر مربع بازپیرایی باغچه های زیر یک متر مدارس، 9 هزار و 500 متر مربع پاکسازی جداره مدارس منتخب و 900 مورد عملیات مبارزه با جانوران موذی از جمله این اقدامات است.

برپایه این گزارش؛ مدیران شهری منطقه در شهریور و مهر از موضوعات نگهداشت شهر و برنامه های استقبال از مهر نواحی به صورت روزانه بازدید و دستورات لازم برای آماده سازی بسترهای لازم مربوط به خدمات شهری و زیبا سازی معابر منتهی به مدارس را برای سال جدید تحصیلی صادر می کنند.