به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 12، امیر یزدی، شهردار منطقه ضمن تأکید بر لزوم افزایش مشارکت اجتماعی در اداره شهر گفت: طرح شهردار مدرسه، فرصت مناسبی برای آشنایی بیشتر دانش‌آموزان با خدمات مدیریت شهری و همکاری آنها در اداره امور شهر است.

وی با اشاره به آغاز بیست‌ودومین دوره طرح شهردار مدرسه افزود: در آستانه برگزاری این طرح، کارگاه آموزشی توجیهی‌ ویژه مدارس منتخب منطقه با حضور مدیران و مربیان پرورشی مدارس، مدیران اجتماعی، کارشناسان و تسهیلگران طرح برگزار شد تا با آمادگی کامل به استقبال اجرای آن برویم.

دراین‌باره سیدامیرحسین ساداتی، معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه نیز گفت: نشست مشترک مدیران و معلمان پرورشی مدارس طرح در ساختمان مدیریت بحران منطقه 12 برگزار شد و طی آن توضیحاتی در مورد استفاده از ظرفیت مدارس به عنوان پایگاه‌های آموزشی برای آشنایی دانش‌آموزان و افزایش حس مسؤولیت‌پذیری آنها نسبت به محله و شهرشان داده شد.

ساداتی با تأکید بر ضرورت آشنایی با ادبیات و فضای ذهنی دانش‌آموزان و ارتباط‌گیری مؤثر با آنها افزود: تشریح اهداف و چگونگی اجرای طرح در قالب دستورالعمل اجرایی و برخی فعالیت‌های شاخص از دیگر مباحث طرح‌شده در این کارگاه بود.

وی ادامه داد: در این کارگاه همچنین به پیشنهاد مدیران و معلمان پرورشی منطقه مقرر شد برای پیگیری و بررسی مشکلات هنگام اجرا ضمن انعکاس به شهرداری تهران، جلسات مشترکی نیز در ساختمان معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران برگزار شود. در پایان این جلسه، هدایایی به رسم یادبود به همراه احکام صادرشده ویژه مدیران و معلمان پرورشی طرح شهردار مدرسه به شرکت‌کنندگان اهدا شد.