به گزارش اکونا پرس،

به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه، مهدی اقراریان رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران در این بازدید که عصر روز سه‌شنبه ۱۲ مهرماه ۱۴۰۱ صورت گرفت، ضمن تشکر از تلاش‌های صورت‌گرفته برای خدمت‌رسانی به مردم گفت: خدمت و نوکری مردم افتخار ماست. وقتی می‌گوییم مردم یعنی همه؛ همه مردم از هر دین، قومیت و گرایشی.

وی با بیان اینکه در این روزها تمام تلاش دشمن این است که مردم را در مقابل مردم قرار دهد، افزود: طراحی دشمن برای تجزیه کشور کاملاً مشخص است.

اقراریان تصریح کرد: بیانات دقیق، عمیق و هوشمندانه رهبر معظم انقلاب درباره حوادث اخیر، نقشه‌های دشمنان را روشن کرد.

این عضو شورای اسلامی شهر تهران بر ارائه خدمات امن در شهر زیرزمینی تأکید و خاطرنشان کرد: به حمدالله با تلاش شبانه‌روزی صورت‌گرفته، فضای امن برای ارائه خدمت به مردم در متروی تهران حفظ شده است.

وی ادامه داد: بحث تأمین بودجه موردنیاز برای خرید قطعات و تعمیر قطارهای مترو را به طور جدی در شورای اسلامی شهر تهران پیگیری می‌کنم.

وی در پایان با تشکر از مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه برای استفاده مناسب از ظرفیت سرمایه‌های انسانی در این شرکت گفت: همواره به این اعتقاد داشته ام که مترو از متخصص ترین و جوان‌ترین منابع انسانی کارآمد برخوردار بوده و باید از همین افراد در پست های مدیریتی خود بهره مند شود و از این رویه مدیریتی دکتر نامی در جهت استفاده از ظرفیت‌های داخلی در پست‌های مدیریتی و پیگیری مطالبات پرسنل حمایت می‌کنیم.