به گزارش اکونا پرس،

به نقل ازروابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، مهرنوش ریاضی مدیر روابط عمومی منطقه هفته تهران را فرصتی مناسب برای معرفی هویت شهر تهران دانست و گفت: با توجه به موقعیت جغرافیایی منطقه ۱۹ در شهر تهران و برخورداری از شاهراه های ارتباطی و مبادی ورودی، این منطقه به عنوان دروازه بین المللی پایتخت محسوب می شود.

او افزود: در هفته تهران ضمن تدارک برنامه های متنوع به منظور آشنایی شهروندان با شهر تهران و منطقه ۱۹ متناسب با عناوین هر یک از ایام این هفته نیز ویژه برنامه ای در نظر گرفته شده است.

ریاضی از اجرای جشنواره غذایی در بوستان بزرگ ولایت خبر داد و افزود: این ویژه برنامه روز سه شنبه 19 مهر با 

تهیه وطبخ غذاهای اصیل تهران و سنتی با حضور کارشناس تغذیه و انتخاب غذای برتر و اهدای جوایز به برگزیدگان همراه است.

مدیر روابط عمومی منطقه بیان کرد: ایستگاه تندرستی با حضور ورزشکاران و شهروندان همراه با اجرای مسابقات بازی های بومی و محلی در بوستان ولایت برگزار می شود.

به گفته این مسئول برپایی همایش تهران شناسی نیز با دعوت از استاد تهران شناسی همراه با نقاله خوانی با استفاده از ظرفیت سراهای محلات در این هفته برگزار خواهد شد.

 تهیه ویژه نامه الکترونیکی گرامیداشت تهران، معرفی تاریخچه محلات منطقه، انتشار ویژه برنامه رادیویی هفته تهران همراه با مصاحبه با شهروند فعال در حوزه تهران پژوهی،ساخت کلیپ معرفی اماکن گردشگری منطقه، برگزاری تور گردشگری،عکس یادگاری با محراب شهید با حضور خانواده، برگزاری مسابقه طراحی لوگو با نام تهران و توزیع کتابچه معرفی جاذبه های گردشگری منطقه از دیگر برنامه های تدارک دیده شده به مناسبت هفته تهران است.