به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، صباغ با اشاره به اینکه طرح خدمت طی هفته گدشته و با هدف ارتقای کیفیت خدمات رسانی به شهروندان انجام شد، خاطر نشان کرد: با همکاری شهرداری تهران و همت همکاران منطقه اقدامات خوبی در این طرح شامل توزیع 7600 تن آسفالت، 44 هزار مترمربع تراش و روکش آسفالت، رنگ آمیزی 2 کیلومتر نیوجرسی در بزرگراه بسیج و ...  انجام شد و طی هفته آینده نیز 1.8 کیلومتر نیوجرسی در محور های امام رضا (ع) و شهید نجفی رستگار نصب خواهدشد. 

شهردار منطقه یادآور شد: اقدامات در این طرح جهادی در 9 آیتم نگهداشت به منظور حل معضلات شهری انجام و کارهای شایسته و در خور شهروندان انجام شد.  

صباغ در ادامه به برگزاری مناسبتهای مهم اخیر اشاره و اظهار کرد: موضوع نظارت و هماهنگی مرزها در اربعین حسینی به عنوان جانشین کمیته ساماندهی و هماهنگی پایانه های مرزی ستاد اربعین حسینی(ع) شهرداری تهران به منطقه 15 سپرده شده بود که به نحو مطلوب انجام و مورد رضایت قرار گرفت و پشتیبانی بسیار خوبی از سوی دستگاههای اجرایی، خیرین و منطقه انجام شد. 

او در ادامه افزود: همزمان با سی صفر و شهادت امام رضا(ع) نیز ویژه برنامه های بسیار شایسته ای در محور امام رضا(ع) به عنوان باب الرضای شهر تهران انجام شد و موکب های برپا شده در منطقه میزبان زائران امام هشتم بود. خدا را شاکریم که با همکاری حوزه ها در آماده سازی محور و اجرای ویژه برنامه های مناسبتی؛ رضایتمندی شهروندان جلب شد.

شهردار منطقه در ادامه ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی به فرمانده و همکاران یگان حفاظت منطقه و خداقوت به آنان؛ از تلاش های شبانه روزی نیروهای یگان حفاظت و همکاران بسیج منطقه در روزهای گذشته تشکر کرد. 

صباغ در پایان از تلاشهای تمامی همکاران منطقه در برگزاری مناسبتهای ویژه، اجرای طرح های خدمات رسانی، جمع آوری معتادان متجاهر و ... قدردانی کرد و به آنان خداقوت گفت. 

این گزارش حاکیست، نشست شورای معاونین و مدیران منطقه صبح روز دوشنبه 18 مهرماه به ریاست شهردار منطقه و با حضور معاونین، مدیران و شهرداران نواحی برگزار شد و معاونین مربوطه گزارش هایی در ارتباط با ویژه برنامه های اجرایی اربعین و شهادت اما م رضا(ع)، استقبال از مهر ، طرح خدمت و ... ارائه دادند.