به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، سید مهدی صباغ با اشاره به اینکه بارگذاری نقشه های تیپ معماری در قطعات 120، 140، 240 و 360 متری برای اولین باردر پرتال شهرداری منطقه 15 تهران افزود: این خدمت برای نخستین بار و در راستای دسترسی شهروندان به نقشه های مورد تایید شهرداری در کوتاهترین زمان ممکن، با تاکید بر کاهش میانگین زمانی صدور پروانه و کمک به کاهش هزینه های ساخت، گام موثری در ارائه خدمات بهتر و سریع تر به شهروندان منطقه انجام شد.

به گفته او؛ بارگذاری نقشه های معماری تیپ جهت املاک واقع در محلات افسریه، مشیریه، رضویه و ...  با هدف افزایش رضایت مندی هر چه بیشتر  از ابتدای شش ماهه دوم سال جاری انجام می شود.

صباغ در ادامه افزود: متقاضیان می توانند جهت استفاده از نقشه های معماری موصوف به پرتال شهرداری منطقه 15 تهران به آدرس https://region15.tehran.ir- پیوندها/ نقشه های معماری مراجعه و نقشه های معماری مورد نیاز را با توجه به قطعات  املاک انتخاب و بارگیری کنند.

شهردار منطقه در پایان اضافه کرد: شهروندان با انتخاب گزینه های موجود، مراحل تایید نقشه را طی نمی کنند که این اقدام موجب کاهش چشم گیر در مدت زمان صدور گواهی پروانه ساختمانی می شود.