به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، صباغ با بیان اینکه اقدامات خوبی در ایام اخیر صورت گرفت و ۵۰ پروژه مختلف اجرا شد، اظهار کرد: در خصوص پروژه نیکان، توسکا، پارکینگ احمدزاده که چند صد میلیارد تومان برای شهرداری درآمد دارد، اقدامات قابل توجهی انجام شد و امیدواریم منطقه از آن استفاده کند.

شهردار سابق منطقه ۱۵ با بیان بیان اینکه مطالبات سال ۹۹ در اردیبهشت امسال پرداخت شد، خاطرنشان کرد: تا مهرماه نیز حدود ۸۰ درصد مطالبات سال ۱۴۰۰ پرداخت شد و ۲۰ درصد باقی مانده نیاز به اعتبار دارد و باید از محل اعتبارات نقد جابجا شود. اگر دو میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان پرداخت شود تمام دیون سال ۱۴۰۰ پرداخت خواهد شد و منطقه ۱۵ اولین منطقه ای خواهد بود که تمام مطالبات آن پرداخت شده است.

 صباغ یادآور شد: شهرداری منطقه ۱۵ جزء مناطق برتر درآمدی شش ماه دوم سال گذشته بود؛ پروژه محور امام رضا(ع) بررسی دقیق و میدانی شد و در این زمینه برنامه وجود دارد. قرارداد آن منعقد و اقدامات آغاز شده است.

وی با اشاره به احداث دروازه ورودی شهر و انجام فراخوان و طراحی طرح، تصریح کرد: این طرح در مرحله نهایی تایید طرح قرار دارد. پروژه تفرجگاه نرجس خاتون و کوه سنگی نیز که دو دهه محل تجمع معتادان بود کاملا پاکسازی شد و بودجه آن در شورا تصویب شده تا در کناره محور امام رضا (ع) انجام شود.

شهردار سابق منطقه ۱۵ با بیان اینکه تعیین تکلیف ۲۰۰ واحد ضایعاتی در این ایام صورت گرفت، اظهار کرد: این اقدام کمک کرد که با پاکسازی منطقه، فضای پاکیزه ای داشته باشیم که این اقدامات نتیجه تلاش تمام همکاران ماست. اگر توجه شهردار به این منطقه نبود، قطعا این نتایج حاصل نمی‌شد.