به گزارش اکونا پرس،

به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه؛  سرپرست شرکت بهره برداری مترو در نشست صمیمانه ای که با جمعی از بازنشستگان داشت ‌به درخواست ها، گلایه ها و پیشنهادات آنها گوش داد.

حامد عباسی نامی  پس از استماع سخنان آنها گفت: در راستای افزایش هرچه بیشتر وضعیت رفاهی کارکنان و بازنشستگان، هر آنچه طبق قانون قابل مطالبه از شهرداری باشد را با جدیت پیگیری خواهیم کرد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه این دیدار به منظور استفاده از ظرفیت های فکری و معنوی بازنشسته ها برگزار شده‌است افزود: امیدوارم  بتوانیم از دانشی که در این سالها به ثمر رسید استفاده کنیم.

سرپرست شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه تصریح کرد: ظرفیت ها و تجربیات این جمع  می تواند در قالب یک کانون، جمع آوری و ارایه شود.

وی خاطرنشان کرد: بازنشستگان سرمایه های ارزشمندی هستند؛ من نیز خواستار استمرار نشست های دوره ای و استفاده از تجربیات شما عزیزان هستم. 

در ادامه قائم مقام عملیات شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه نیز ضمن خوش آمدگویی و ابراز خوشحالی از دیدار با پیشکسوتان گفت:  کارکنان بازنشسته، سرمایه های این شرکت محسوب می شوند و ما نیز وظیفه ی خود می دانیم  از زحمات این عزیزان تقدیر به عمل بیاوریم.

مجید رستمی خاطرنشان کرد: قدر بزرگانی که مترو را از خاک با ساعت ها کار در زیر زمین به این جایگاه رسانده اند می دانیم. اگرچه از بزرگان به خوبی تجلیل نمی کنیم اما امیدوارم این دورهمی که به همت دکتر نامی تشکیل شده تا دوستان همدیگر را ببینند، فرصتی ایجاد کند تا تجربه و دانشی که طی سالیان سال کسب شد و نمونه دیگری هم ندارد مورد استفاده قرار گیرد.

رستمی در پایان  گفت: به همت بزرگانی که در این جمع حضور دارند باید نگذاریم اتصال نسل جوان با افراد با تجربه و قدیمی شرکت گسسته شود.

در پایان مراسم سرپرست شرکت بهره برداری مترو ضمن آرزوی موفقیت و سلامتی، به رسم یاد بود از بازنشستگان، با اهداء لوح و هدیه تقدیر و تجلیل به عمل آورد.

گفتنی است، مهم‌ترین دغدغه‌های مطرح شده توسط بازنشستگان شرکت بهره برداری مترو، اجرای دستور العمل های قبلی در بحث امور رفاهی بازنشستگان، ایجاد شرایط مساوی همانند بازنشستگان شهرداری و همچنین پرداخت کمک‌های نقدی و غیرنقدی همانند شاغلان در شرکت بود.