به گزارش اکونا پرس،

 به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۱، سید محمد آقامیری عضو شورای شهر تهران و سید محمد موسوی شهردار منطقه۱۱ به منظور اجرای نهضت مردمی ملاقات مسجد محور در محله منیریه مسجد زعیم حضور یافتند .

 در این دیدار ۴۰نفر از شهروندان ضمن ارائه موضوعات به دیدار مردمی پرداخته و مطالبات مدنظرشان را با عضو شورای شهر تهران و شهردار منطقه مطرح نمودند .

 آقا میری عضو شورای شهر تهران اعلام کرد: طی نشست های نهضت مردمی ملاقات مسجد محور، به مساجد شهر می رویم و حرف مردم را می‌شنویم و معتقدیم با گفت و گو مشکلات حل می شود. ما پیگیری می کنیم و موضوعات و دغدغه های مردم را از مدیریت شهری مطالبه می‌کنیم .

 شهردار منطقه۱۱ نیز گفت: این منطقه بیشترین میزان ملاقات های مردمی را طی یکسال گذشته داشته و ما همیشه با مردم رودرو سخن گفتیم و در تمامی نشست های مردمی، مدیران و معاونین را ملزم به پیگیری و پاسخگویی به مردم دانستیم و سعی می کنیم تمام دغدغه های شهروندان را در اسرع وقت مرتفع کنیم. هم چنین در یکشنبه های هر هفته از ۴صبح تا ساعات ابتدای روز به همراه مدیران در محلات حضور داریم و در خلوتی شهر تمامی موضوعات عمرانی و خدمات شهری را بررسی می کنیم و قدم به قدم در تمامی کوچه ها و بن بست ها حضور یافتیم تا موضوعات را مستقیما دریابیم و برای رفع آن برنامه ریزی کنیم و از مردم دعوت می کنیم در این مسیر همراه ما باشند .

 در انتهای این دیدار مردمی مسجد محور، مقرر گردید موضوعات مطرح شده برای ثبت و پیگیری اداری توسط اداره روابط عمومی جمع اوری و اقدامات جاری اجرا گردد.