به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، محمد هادی علی احمدی با تاکید بر تسریع در رفع سد معبر بازارچه شهرستانی به دلیل استفاده جمع زیادی از شهروندان افزود : در مرحله نخست با همکاری سازمان زیباسازی، بازار شهرستانی تا خیابان پروین کف سازی و جداره سازی می شود که همزمان با اجرای این پروژه ، موارد مزاحم و مشکلات بصری آن نیز در دستور کار قرار دارد.  

او اظهار داشت : به منظور رضایتمندی شهروندان و تامین امنیت و آرامش ساکنان ، مواردی که موجب سلب آسایش شهروندان می شود با همکاری نیروی انتظامی شناسایی و پس از طی مراحل قانونی پلمپ می شود. 

شهردار منطقه ۱۳ در این بازدید با اشاره به بافت فرسوده در ناحیه یک  و ضرورت بازسازی و احیا آن تصریح کرد : با توجه به نیاز سنجی صورت گرفته ، عملیات جدول کشی، روکش و ترمیم آسفالت و نهرسازی در محله زاهد گیلانی انجام می شود.  

کاشت نهال ، پاکسازی نقاط بی دفاع شهری و مرمت و رنگ آمیزی مخزن و زیر مخزنی از دیگر دستورات شهردار منطقه در این بازدید بود که از سوی معاونت خدمات شهری و محیط زیست  و سایر حوزه های مرتبط پیگیری می شود.  

محمد هادی علی احمدی در دور سوم بازدید های محلات  بیش از  سه ساعت، از محلات ناحیه یک از جمله زاهد گیلانی ، پرواز ، طبرسی، اقبال و... بازدید و عملکرد معاونت ها و ناحیه یک در این بازدید مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.