به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۵ ، به احترام شهید مدافع امنیت و در پاسخ به درخواست های مکرر شهروندان و با پیشنهاد منطقه ۵ برای اولین بار توسط مدیریت شهری دو معبر در این منطقه به نام شهید آرمان علی وردی نامگذاری شد.

تغییر نام میدان بسیج در اکباتان به نام شهید آرمان و نصب نمادی از این شهید والامقام در میدان و تغییر نام خیابان نیلوفر در شهران به نام شهید آرمان علی وردی دو اقدام مدیریت شهری منطقه ۵ در بزرگداشت این شهید مدافع امنیت است.

در همین زمینه نرگس معدنی پور رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران در یکصد و سومین جلسه شورا در جریان بررسی لایحه دو فوریتی نامگذاری یک معبر به نام شهید آرمان علی‌وردی اظهار کرد: بر اساس پیشنهادات و اتفاقات روی داده در مدت اخیر، جلسه ای فوری در این زمینه تشکیل شد و با حضور شهردار منطقه ۵ تمام پیشنهادات بررسی شد و خیابان نیلوفر جنوبی و قدس در تقاطع شهران جنوبی که نزدیک محل سکونت این شهید است به نام ایشان نامگذاری می شود.

لایحه دو فوریتی نامگذاری خیابان قدس و نیلوفر جنوبی به نام شهید آرمان علی وردی با ۲۰ رأی موافق به تصویب رسید.
آرمان علی‌وردی طلبه 21ساله حوزه علمیه آیت‌الله مجتهدی و بسیجی یگان امنیتی امام رضا(ع)، ساکن محله شهران تهران بود که در مأموریت‌های بسیج برای مقابله با ناآرامی‌ها و اغتشاشات حضور داشت.

شهید علی‌وردی در اغتشاشات روز چهارشنبه 4 آبان 1401 در شهرک اکباتان، از سوی عده‌ای ربوده شد و بعد از بستن وی و ضرب‌وشتم شدید با ضربات متعدد چاقو، وی را کنار خیابان رها کردند و بعد از چند ساعت توسط بسیجیان پیدا شد؛ وی سپس به بیمارستان بقیةالله(عج) منتقل می‌شود اما به‌دلیل شدت خون‌ریزی، روز جمعه (6 آبان) جان خود را از دست داده به شهادت می‌رسد.

مراسم تشییع پیکر وی روز یکشنبه 8 آبان ماه همزمان با نماز ظهر در شهران برگزار و سپس در قطعه 50 بهشت زهرا(ع) به خاک سپرده شد.