به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 19، تورج فرهادی با اشاره به تلاش شبانه روزی معاونت های اجرایی در اجرای هرچه بهتر این طرح افزود: در حوزه معاونت خدمات شهری و محیط زیست با بکارگیری تمامی ظرفیت های موجود در راستای خدمت رسانی به شهروندان و حل معضلات شهر با همکاری نیروی های اعزامی از سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران ضمن نهایت دقت ، بیش از 2 میلیون متر مربع از معابراصلی و فرعی به صورت ویژه پاکسازی و نسبت به جمع آوری 100 متر مکعب خاک و نخاله از زمین های بایر اقدام شد.

همچنین به منظور حفظ منظر شهری نسبت به رنگ آمیزی 50 عدد مخزن جمع آوری پسماند 1100 لیتری در معابر شهری وتعمیر و بازسازی 120 مورد مخزن به صورت ویژه اقدام شد.

فرهادی با اشاره به اینکه یکی از معضلات جوی و انهار وجود جانوران موذی است خاطر نشان کرد: در همین راستا 122 مورد کلونی شناسایی و منافذ طعمه گذاری شد.

شهردار منطقه  با بیان اینکه تبلیغات و دیوار نویسی  باعث نازیبایی منظر شهری می شود افزود: به منظور حذف آلودگی بصری، پاکسازی نازیبایی جدارهای شهری، درطرح خدمت نسبت به امحاء 2500 متر طول دیوار نویسی در معابر و بزرگراه ها اقدام شد.

ضمن اینکه رنگ آمیزی جداول معابر شهری نواحی چهار و پنج نیز به طول 1500 متر انجام شده است.

به گفته این مسئول کاشت3500 اصله نهال و درختچه، 450 متر مربع نشاء فصلی، 7500 متر مربع بهزراعی، رفع خاموشی 75 شعله و ایجاد روشنایی ، رنگ آمیزی 250 قطعه وسایل بازی، نصب 6 عدد ست 8  تایی وسایل ورزشی در بوستان های وصال خیرین مدرسه ساز بهار و باکری و سایر موارد از اقدامات اداره ها ی حوزه معاونت خدمات شهری و محیط زیست در این طرح بود.