به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 3، حمید جوانی در جلسه هم اندیشی مربیان ایستگاه های ورزش شهروندی اظهار داشت: با هدف افزایش سرانه های ورزشی و جذب مشارکت شهروندان در برنامه های ورزشی، روند پایانی عملیات عمرانی ساخت و تکمیل دو مجموعه ورزشی در محلات صدر و ده ونک در حال انجام است. 

شهردار منطقه 3 افزود: از آنجایی که اولویت مدیریت شهری، گسترش مجموعه های ورزشی، پیشرفت ورزش های همگانی و قهرمانی و همراه استعداد پروری جوانان می باشد، زیرساخت های لازم جهت  استفاده شهروندان از سالن های ورزشی سرای محلات 12 گانه ایجاد شده است.  

به گفته ی جوانی، ایستگاه های ورزش همگانی به عنوان بازوان اجرایی شهرداری تهران، ازجمله پایگاه هایی هستند که باید توسعه یابند تا نشاط در سطح جامعه تسری پیدا کرده و بدین گونه تاثیرات موثری در سبک زندگی افراد فراهم شود.  

در ادامه محمود افراخته معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 3، مربیان ایستگاه های ورزشی را عنصر اجتماعی برشمرد که فراتر از مسئولیت شان بصورت مستمر با شهروندان در ارتباط بوده و موضوعات و مشکلات آنها را به مدیران شهری منتقل می نمایند. 

افراخته به توسعه ایستگاه های ورزشی و تعویض چمن مصنوعی در منطقه اشاره کرد و افزود: یکی از اساسی ترین نیازهای هر شهر پویا، ورزش به شکل عمومی و همگانی بوده و بسترسازی برای انجام آن از اهمیت بالایی برخوردار است.