به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۶ مهدی بصیری  معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه شش با بیان اینکه مددسرای واقع در منطقه در فصل سرما به افراد کارتن خواب خدمت رسانی می کند گفت: این مددسرا با ظرفیت بیش از ۳۰ نفر در میدان آرژانتین بزرگراه رسالت رمپ مدرس واقع شده است و آماده پذیرای افراد بی سرپناه می باشد.

بصیری گفت: به منظور پذیرش شبانه روزی افراد بی خانمان در فصل سرما، مددسرای منطقه ۶ به صورت ۲۴ ساعته افراد بی خانمان را پذیرش می کند‌.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی در پایان با بیان اینکه تمام تلاش ما در مجموعه شهرداری فراهم و افزایش سطح رفاه و امنیت شهروندان است گفت:در همین خصوص و با توجه به کاهش دما در این چند روز و احتمال بارش، فوریت های اجتماعی به صورت شبانه روز در سطح منطقه، به صورت آماده باش خواهد بود تا در صورت مشاهده افراد بی‌خانمان و کارتن خواب، این افراد را به مراکز اسکان موقت و دائمی منتقل کنیم.

گفتنی است؛ اداره آسیب های اجتماعی شهرداری منطقه۶ در راستای مردمی سازی این امکان را فراهم آورده که شهروندان هم بصورت تلفنی و هم بصورت حضوری افراد بی خانمان را به مددسرای معرفی کنند تا از امکانات رفاهی و حمایتی بهره مند شوند و شهروندان نیز میتوانند در صورت مشاهده افراد بی خانمان با شماره١٣٧ تماس حاصل نمایند.